Viimeisen bonuskilpailun voittajat

09.11.2017

Lauantaina 4.11. arvottiin syysliittokokouksessa Kajaanissa  liikunnan bonusviikkojen voittajat. Syksyn liikuntakampanjaa vietettiin viikkoina 38 - 42, joiden aikana kaikilla maanpuolustusnaisilla oli mahdollisuus osallistua kampanjaan täyttämällä ja palauttamalla KKI-kuntokortti määräpäivään mennessä liiton 2. varapuheenjohtajalle. Päivittäin oli mahdollista ilmoittaa maksimissaan tunnin liikuntasuoritus, joka sai olla oman kiinnostuksen mukainen laji, ja myös hyötyliikunnasta oli mahdollisuus kerätä suorituksia.

Syyskampanjassa palautettiin kuntokortteja yhteensä 57 kappaletta. Ahkerimmin liikuttiin tällä kertaa Pohjois-Savon piirissä ja puolestaan aktiivisin yhdistys oli Haminan Maanpuolustusnaiset.

Piirikohtaisena palkintona oli liiton logolla varustettu turkoosi juomapullo. Palkinnot arvottiin seuraaville liikkujille:

Lea Soittila (Hauhon RUN, Etelä-Hämeen piiri)

Pirjo Vuoksela (Etelä-Karjalan Rajaseudun MN, Etelä-Karjala)

Tarja Torpakko (Savonlinnan Seudun MN, Etelä-Savo)

Heini Tanskanen (Helsingin MN, Helsinki)

Kaija Karhu (Kuhmon MN, Kainuu)

Aila Sahala (Haminan MN, Kymenlaakso)

Elina Paukkunen (Hämeenkyrön Seudun MN, Pirkanmaa)

Tuula Autio (Vaasan MN, Pohjanmaa)

Hannele Salmi (Lakeuden MN, Pohjois-Pohjanmaa)

Marjo Juntunen (Varkauden MN, Pohjois-Savo)

Tuula Lehtinen (Heinolan MN, Päijät-Häme).

Bonuksena arvottiin kaikkien osallistujien kesken Tallinkin lahjakortti, jonka voitti Liisa Setälä Haminan Maanpuolustusnaisista. Onnea voittajille!

Tämän kertainen bonuskilpailu oli lajissaan viimeinen. Ensi vuoden toimintasuunnitelmassa on uutena asiana Liikuntapakki, joka tulee sisältämään erilaisia vinkkejä, miten piiri- ja yhdistyskohtaisesti järjestetään kunnon kohotusta ja mukavia liikuntatapahtumia. Liiton liikuntatyöryhmä kehittää Liikuntapakkia edelleen ja myöhemmin kuulemme sisällöstä tarkemmin.

Uutisia