Aurajoen varrella – liittokokous 2019 Turussa

Koko päivä

Radisson Blu Marina Palace

Aurajoen varrella - liittokokous 2019 Turussa

Kolmen vuoden välein järjestettävä liittojen suurtapahtuma liittokokousviikonloppu järjestetään marraskuussa. Maanpuolustusnaisten Liiton, Reserviläisliiton, Suomen Reserviupseeriliiton, Maanpuolustuskiltojen liiton ja Reserviläisurheiluliiton yhteinen kokoustapahtuma ”Aurajoen varrella” järjestetään 15.-17.11.2019 Turussa. Viikonlopun tapahtumiin odotetaan jopa 500 osallistujaa.

Maanpuolustusnaisten Liiton syysliittokokous pidetään lauantaina 16.11. ja kokouksessa muiden syyskokousasioiden lisäksi valitaan liitolle uusi 2. varapuheenjohtaja vuoden 2020 loppuun asti. Lauantaiaamupäivällä käsitellään ajankohtaisia asioita liiton infotilaisuudessa.

Maanpuolustusnaisten Liiton kokousposti postitetaan yhdistysten ja piirien puheenjohtajille viikolla 41. Kokouspostin mukana on ilmoittautumislomake, joka tulee lähettää määräpäivään mennessä jokaisesta kokousedustajasta erikseen ohjeiden mukaisesti.

Viikonlopun alustava ohjelma
Lauantai 16.11.2019

9.00-13.00 Ilmoittautuminen
10.00 Info MNL:n jäsenille
12.00-13.30 Lounas
14.00 Maanpuolustusnaisten Liiton syyskokous
14.00 Seuralaisohjelma
19.00 Yhteinen iltajuhla *pukukoodi: juhlapuku tai tumma puku ja kunniamerkit

Sunnuntai 17.11.2019

10.00 Jumalanpalvelus, Turun tuomiokirkko
11.30 Lippulinnan reitti: Tuomiokirkontori – Itäinen Rantakatu – Teatterisilta – Läntinen Rantakatu – hotelli
12.00 Kahvitarjoilu
13.00 Valtakunnallinen maanpuolustusjuhla, Turun VPK:n talo *pukukoodi: tumma puku ja kunniamerkit tai paraatipuku

Lippulinnaan toivotaan runsain määrin piirien ja yhdistysten lippuja.

Ohjelmaan voi tulla muutoksia.

Majoitus
Liittokokousviikonlopun tapahtumat keskittyvät Radisson Blu Marina Palacen tiloihin Turun keskustaan, Aurajoen varrelle. Liittokokoustapahtuman osallistujille on varattu huonekiintiöt seuraavista hotelleista:

Radisson Blu Marina Palace (yhden hengen huone 121 €, kahden hengen huone 131 €)
Sokos Hotel City Börs (yhden hengen huone 118 €, kahden hengen huone 128 €)
Original Sokos Hotel Turun Seurahuone (yhden hengen huone 142 €, kahden hengen huone 152 €)
Kiintiöt ovat voimassa 15.10.2019 saakka.

Varaukset voi tehdä alla mainituista myyntipalvelusta ma-pe klo 8-20.

Sokos Hotels, puh. 020 1234600, [email protected]
Radisson Blu Marina Palace, puh. 020 1234700, [email protected]
Varaustunnus: Aura2019

Kokouslounas, iltajuhla ja seuralaisohjelma
Viikonlopun tapahtumista lauantain kokouslounas, seuralaisohjelma sekä lauantain juhlaillallinen vaativat ennakkoilmoittautumisen. Lounas ja illallinen on myös maksettava etukäteen verkkopankin kautta. Maksun saajana näkyy Eventilla Oy, joka välittää maksun edelleen järjestäjille.

Liittokokouksen juhlaillallisen ja kokouspäivän lounaan voit tilata täältä: https://ssl.eventilla.com/liittokokous

Illalliskortin hinta on 65 €, joka sisältää alkumaljan, illallisen ruokajuomineen sekä ohjelman. Maksaminen tapahtuu verkkomaksulla ja onnistuu kaikkien suomalaisten verkkopankkien kautta. Lounaan ja illalliskortin voi varata ja maksaa samalla kertaa. Kokouslounaan hinta on 15 €.

Seuralaisohjelma maksaa 20 € ja se maksetaan käteisellä liittokokouspaikalla. Ilmoittautuminen https://ssl.eventilla.com/liittokokous linkin kautta. Seuralaisohjelmaan ei voi ilmoittautua samalla, kun ostaa lounaan tai illalliskortin, koska sitä ei makseta ilmoittautumista tehtäessä.

Sijainti kartalla:

Kartta latautuu...